Regenerativ biznes üçün dizayn: Qorxudan Ümidə.
Daha çoxu üçün bizi sosial şəbəkələrdə izləyin
Son on-on beş ildə dayanıqlılıq mövzusunun tez-tez zərərin minimuma endirilməsi və tənəzzülün idarə edilməsi narrativlərində ilişib qaldığını müşahidə etmişəm. Bu düşüncə tərzi mənfi təsirləri azaltmaq və mövcud vəziyyəti daha da pisləşdirməməkdir. Amma bu narrativi yenidən təsəvvür etsək necə olar? Əgər sadəcə olaraq işlərimizi və onlara bağlı ekosistemləri qorumaq əvəzinə onları bərpa etməyə yönəlsək necə olar? Bu, bərpaedici biznes təcrübələrinin mahiyyətidir—yalnız qorumağa deyil, həm də iş dünyasının toxunduğu mühitləri və icmaları yenidən canlandırmağa yönəlmiş irəliyə baxan bir yanaşmadır. Bilirəm ki, illər ərzində bərpadan çox yazmışam, amma mənə qulaq asın. Bir neçə ideyam var.
Üçqat Əsas Səviyyəni Yenidən Düşünmək
Ənənəvi olaraq, biznes dayanıqlılığı “üçqat əsas səviyyəni”—insanlar, planet və mənfəət—tarazlaşdırmaq üzərində qurulmuşdur. Bu çərçivə həqiqətən də mühüm irəliləyişlərə təkan verərək, biznesləri sosial və ətraf mühitə təsirlərini maliyyə göstəriciləri ilə yanaşı qiymətləndirməyə təşviq edib. Lakin bu model tez-tez bu aspektləri ayrılıqda məqsədlər kimi qəbul edir və nəticədə inteqrasiya olunmuş bütöv həllər əvəzinə, hissə-hissə yanaşmalara gətirib çıxarır.
Bərpaedici biznes təcrübələri yeni bir perspektiv təklif edir. Ekoloji dünya görüşünə əsaslanaraq, onlar bizneslərin təbiətdən ayrı deyil, onunla ayrılmaz şəkildə bağlı olduğunu qəbul edirlər. Bu daha geniş baxışı mənimsəməklə, bizneslər yalnız ziddiyyətli maraqları tarazlaşdırmaqdan çıxıb, sosial və ekoloji rifaha müsbət təsir göstərən müəssisələr yarada bilər, nəticədə isə xalis müsbət nəticələrə nail ola bilərlər.
Biznes Uğurunun Yenidən Tərifi
Bərpaedici biznesin əsas prinsipi uğurun yenidən tərifidir. Bu kontekstdə uğur təkcə maliyyə mənfəəti ilə məhdudlaşmır; o, biznesin toxunduğu bütün həyat formalarının çiçəklənməsinə verdiyi töhfələri əhatə edir. Bu dəyişiklik, bizneslərin öz rollarını necə dərk etdikləri ilə bağlı transformativ dəyişikliyi tələb edir. Qısa müddətli maliyyə qazancına üstünlük vermək əvəzinə, bərpaedici bizneslər uzun müddətli dəyər yaratmağa yönəlmiş vizyonla idarə olunur—əməkdaşlar, müştərilər, icmalar və planet üçün.
Mənfəətə əsaslanan biznesdən məqsədə əsaslanan biznesə keçid təkcə filantropik bir təşəbbüs deyil; bu, biznesin canlılığının, onun fəaliyyət göstərdiyi sistemlərin canlılığı ilə dərindən bağlı olduğunu tanımaqdır. İqlim dəyişikliyi, biomüxtəlifliyin itirilməsi və sosial bərabərsizlik kimi çağırışlar kəskinləşdikcə, bu məsələləri həll etməyən bizneslər fəaliyyət göstərmək üçün sosial lisenziyanı itirmək riski ilə üzləşə bilərlər. Əksinə, bərpaedici təcrübələri mənimsəyənlər daha çox çiçəklənəcəklər, çünki onlar dünyamızın dəyişən ehtiyacları ilə daha yaxından uyğunlaşacaqlar.
Qorxudan Ümidə Keçid
Dayanıqlılıq narrativi bəzən qorxu ilə—ətraf mühitin çökməsi, sosial narahatlıq və iqtisadi sabitliksizlik qorxusu ilə əlaqələndirilir. Dürüst olmaq üçün, bu qorxular reallığa əsaslanır və iqlim dəyişikliyindən sosial bərabərsizliyə qədər olan ciddi problemləri əks etdirir. Bununla belə, bu qorxu əsaslı yanaşma bəzən hərəkəti iflic edə bilər, nəticədə ümidsizlik və fəaliyyətsizlik hissinə səbəb ola bilər. İnsanlar daim yaxınlaşan fəlakət mesajları ilə bombardman ediləndə, mənalı dəyişiklik üçün motivasiya tapmaq çətinləşir. Bərpaedici biznes təcrübələri fərqli bir narrativ təklif edir—ümid və imkanlara əsaslanan bir narrativ. Nəyi itirə biləcəyimizə diqqət yetirmək əvəzinə, nələr yarada biləcəyimizi təsəvvür etməyə təşviq edir.
Bu qorxudan ümidi keçid problemləri görməməkdən ibarət deyil, onları yenilik və müsbət transformasiya üçün imkanlar kimi yenidən tərif etməkdən ibarətdir. Bu, qıtlıq düşüncəsindən bolluq düşüncəsinə keçmək deməkdir, burada məqsəd yalnız zərəri minimuma endirmək deyil, həm də bütün həyatın çiçəklənməsinə aktiv şəkildə töhfə verməkdir. Bizneslər üçün bu, sadəcə olaraq tənzimləyici standartlara cavab vermək və ya mənfi ictimaiyyət reaksiyasından qaçmaq məqsədi ilə idarə olunan dayanıqlılıq yanaşmasından kənara çıxmaq deməkdir. Əvəzində, bərpaedici bizneslər qalıcı müsbət irs yaratmağa çalışırlar. Bu, yalnız ətraf mühitə təsiri minimuma endirən məhsulların dizayn edilməsini deyil, həm də ekosistemləri aktiv şəkildə bərpa edən proseslərdən istifadə edilməsini əhatə edə bilər. Məsələn, yalnız su istifadəsini azaltmaqla deyil, həm də yerli su mənbələrini təmizləyən və bərpa edən proseslər vasitəsilə tekstil istehsal edən bir şirkəti təsəvvür edin. Yaxud enerji səmərəli evlər inşa etməklə kifayətlənməyən, həm də sosial rifah, ruhi sağlamlıq və ətraf mühitin harmoniyasını təşviq edən bütün icmalar yaradan bir əmlak firmasını düşünün.
Ümid dolu, bərpaedici yanaşmanı qəbul etmək təşkilatlar daxilində yaradıcılıq və əməkdaşlıq mədəniyyətini də təşviq edə bilər. Əməkdaşlar müsbət təsir göstərən bir vizyonla ilhamlandıqda, işlərinə daha dərindən bağlı olmağa, yenilikçi ideyalar və həll yolları ilə ortaya çıxmağa daha çox meylli olurlar. Bu mədəniyyət dəyişikliyi, enerji və ya tekstil kimi dayanıqlılıq baxımından ciddi çağırışlarla üzləşən sənayelər üçün xüsusilə vacibdir. Bərpaedici bizneslərdəki liderlər öz rollarının resursların idarə edilməsindən daha geniş olduğunu başa düşürlər; onlar həm təşkilatlarının, həm də xidmət etdikləri icmaların qəyyumlarıdır. Onlar bilirlər ki, ümid mədəniyyətini inkişaf etdirməklə, komandalarının tam potensialını açıq şəkildə ortaya qoya və öz şirkətlərinin divarlarından çox uzağa yayılan təsirlər yarada bilərlər. Bu transformativ liderlik, biznesləri iqtisadi uğurun cəmiyyətin və planetin rifahı ilə birləşdiyi bir gələcəyə doğru istiqamətləndirmək üçün zəruridir. Nəticədə, qorxudan ümidi keçid, problemləri imkanlar kimi görən və dayanıqlılığı bir yük kimi deyil, hamı üçün daha parlaq, daha dayanıqlı bir gələcəyə aparan bir yol kimi görən biznes haqqında yeni düşüncə tərzini mənimsəməkdən ibarətdir.
Uğurun Bərpası
Biznesdə ümidi bərpa etmək yalnız yüksək ideallar deyil; bu, holistik uğura nail olmaq üçün praktiki bir çərçivədir. Bu çərçivə Möbius lentində təmsil olunur və bu dörd əsas elementin davamlı və qarşılıqlı bağlı təbiətini simvolizə edir:
Biznes Uğurunun Bərpası. Uğurun mənası, yalnız maliyyə göstəriciləri və ya bazar payı ilə məhdudlaşmır; o, sürətlə dəyişən bir dünyada çiçəklənən dayanıqlı, adaptiv təşkilatlar yaratmaq deməkdir. Ümidi bərpa edən bir biznes uğuru holistik ölçüdə görür, o cümlədən əməkdaşlarının rifahı, müştərilərin məmnuniyyəti və dünyanın pozitiv təsiri. Bu yanaşma yalnız uzunömürlülüyü təmin etmir, həm də bugünkü rəqabət mühitində vacib olan yenilik və sədaqəti təşviq edir.
Ekosistemlərin Bərpası. Bizneslərin ətraf mühitə dərin təsiri var və bununla bağlı olaraq onu bərpa etməyə töhfə vermək məsuliyyəti var. Bu, sadəcə zərəri azaltmaqla kifayətlənməyərək, təbii sistemləri aktiv şəkildə bərpa etmək deməkdir. Dayanıqlı mənbələrin istifadəsi, karbon izlərinin azaldılması və ya biomüxtəlifliyə investisiya etmək kimi yanaşmalar vasitəsilə ekosistemlərin bərpasına fokuslanan şirkətlər yalnız planetin qorunmasına deyil, həm də onlardan asılı olan resursların gələcək mövcudluğunu təmin edirlər. Bu qabaqcıl yanaşma həm təbiətə, həm də biznesin mənfəətinə fayda gətirən dayanıqlı bir biznes modeli yaradır.
İnsanların Bərpası. Hər bir biznesin ürəyi insanlardır—əməkdaşlar, müştərilər və xidmət göstərdikləri icmalar. Ümidi bərpa etmək, insanların çiçəklənə biləcəyi mühitlərin yaradılması deməkdir. Bu, fiziki və ruhi sağlamlığa, ədalətli maaşlara və şəxsi və peşəkar inkişaf üçün imkanlara üstünlük verən inklüziv iş yerlərinin yaradılmasını əhatə edir. Bu həmçinin geniş icmaya da aiddir, burada bizneslər təhsil, səhiyyə və sosial təşəbbüslər vasitəsilə fərdləri gücləndirə bilər. İnsanlar çiçəkləndikdə, bizneslər daha çox yaradıcılıq, məhsuldarlıq və icmaları ilə daha güclü əlaqələrdən faydalanır.
İqtisadi Uğur. Bərpaedici biznes təcrübələri təkcə ekoloji və sosial faydalar gətirmir, həm də iqtisadi uğuru təmin edir. Biznes əməliyyatlarını bərpa prinsipləri ilə uyğunlaşdırmaqla, şirkətlər yeni gəlir mənbələrini açmaq, səmərəliliyin artırılması vasitəsilə xərcləri azaltmaq və maraqlı tərəflərlə daha güclü əlaqələr qurmaq üçün imkanlar əldə edə bilərlər. Bu iqtisadi uğur davamlıdır, bazar dalğalanmalarına qarşı dayanıqlıdır və uzunmüddətli hədəflərlə uyğunlaşdırılıb. Bu, yalnız səhmdarlar, əməkdaşlar, müştərilər və cəmiyyət üçün deyil, həm də bütün cəmiyyət üçün davamlı dəyər yaratmaq deməkdir.
Joel Carboni, 2024
Original məqalə üçün: GPM GLOBAL