Unilever-in Dayanıqlılığa Keçidi: Hərəkatın Yetkinləşməsi və Bütün Təşkilatlara Çağırış
Daha çoxu üçün bizi sosial şəbəkələrdə izləyin
Mən həmişə Unilever-i dayanıqlılıq sahəsində nümunəvi bir təşkilat kimi görmüşəm. Bu yaxınlarda şirkət bəzi iddialı ekoloji öhdəliklərini yenidən nəzərdən keçirdiyi üçün başlıqlara düşdü. Bəziləri üçün bu hərəkət ESG-yə qarşı artan təzyiqlər qarşısında geri çəkilmə siqnalı idi, nəticədə tənqidlərin artmasına səbəb oldu. Amma mən bunu fərqli görürəm. Unilever-in dəyişiklikləri geri addım deyil; əksinə, dayanıqlılığın daha praqmatik və məqsədyönlü bir hala gəlməsinin əksidir. Burada bütün təşkilatlar üçün vacib bir mesaj var: bu təkamül zəruridir və digərlərinin də yanaşmalarını yenidən nəzərdən keçirməsinin vaxtıdır.
Dayanıqlılığın sabit bir məkan olmadığını qeyd etməklə başlamaq istəyirəm — bu, daim inkişaf edən bir səyahətdir. Unilever-in ilkin hədəfləri, məsələn, 2025-ci ilə qədər 100% təkrar istifadə edilə bilən, təkrar emal oluna bilən və ya kompostlaşdırıla bilən qablaşdırmaya nail olmaq, o vaxtda inqilabi idi. Bu cəsarətli öhdəliklər yeni standartlar müəyyən etdi və sənayelərdə dayanıqlılıq hərəkatını alovlandırdı. Amma əsl dayanıqlılıq yüksək vədlərdə deyil — bu, davamlı, ölçülə bilən irəliləyişlər etməkdədir. Və bu məqsədlərə nail olmağın mürəkkəbliyi aşkarlandıqda, Unilever uyğunlaşdı. Bu, uğursuzluq deyil. Bu, öyrənməkdir.
Bu hərəkət nə deməkdir? Bu prosesin şahidi olan digər təşkilatlar üçün əsas nəticə: dayanıqlılıq səyləri ambisiyanı reallıqla tarazlaşdırmalıdır. Yalnız diqqət çəkmək və ya maraqlı tərəfləri məmnun etmək üçün hədəflər müəyyən etsək, uğursuzluq riski ilə qarşılaşarıq. Yüksək hədəflərə çatmalıyıq, bəli, lakin səylərimizin praktiki addımlara əsaslandığından əmin olmalıyıq və lazım olduqda mövqeyimizi dəyişməyə hazır olmalıyıq. Unilever-in 2025-dən 2030-cu ilə qədər sərt qablaşdırma və 2035-ci ilə qədər çevik qablaşdırma üzrə hədəfləri dəyişdirməsi məhz bu cür düşüncəni göstərir. Bu, real olaraq nail oluna bilənləri prioritetləşdirmək və hələ də irəliləyiş üçün təkan verməkdir.
Dayanıqlı Layihələrin İdarə olunması – GPM barədə məlumat
Bəzi insanlar bu hədəflərin tənzimlənməsinin ESG təşəbbüslərinə qarşı artan təpkiyə cavab olaraq geri çəkilmə olduğunu iddia edə bilər. Amma gəlin bunu daha geniş baxımdan dəyərləndirək. Unilever-in bu addımı dayanıqlılığın yalnız ən aqressiv hədəfləri müəyyən edənlər üçün bir yarış olmadığını xatırladır. Əsl yarış ən böyük təsiri yaratmaq üçündür. Və bu təsiri yaratmaq üçün dayanıqlılıq hədəflərini mövcud imkanlar, texnologiyalar və infrastrukturla uyğunlaşdırmaq lazımdır. Bu o demək deyil ki, ambisiyamızı tərk edirik – bu o deməkdir ki, biz onun ətrafında daha ağıllı və daha güclü yollar qururuq.
Bu mesaj xüsusilə dayanıqlılıq öhdəlikləri ilə qarşılaşan digər təşkilatlar üçün çox vacibdir. Dayanıqlılığın ictimaiyyətlə əlaqə yarışmasında qalib gəlmək və ya tez nəticələr əldə etmək olmadığını anlamaq vaxtıdır.
Joel Carboni, 2024
Original məqalə üçün: GPM GLOBAL https://blog.greenprojectmanagement.org/index.php/2024/09/05/unilevers-sustainability-shift-maturing-movement-call-action-organizations/
Dayanıqlı layihə menecmenti haqqında daha çox öyrənmək üçün www.greenpm.az – a daxil olun